Zapytanie ofetowe zamówienie publiczne o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000zł netto- przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynu Klub Senior + w ramach programu Senior + edycja 2023
Numer 2/2023 Czarne, dnia 28.09.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
zamówienie publiczne o wartości szacunkowej niższej od kwoty 130 000 zł netto
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Część 1.
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
42000000-6 Maszyny przemysłowe
Część 2.
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
42000000-6 Maszyny przemysłowe
34000000-7 Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Część 3.
32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
31000000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
Część 4.
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
Część 5.
39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
Zatwierdził
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem
Alina Stojak
ZAMAWIAJĄCY
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem,
ul. Leśna 4,
77-330 Czarne;
NIP: 843-10-85-465
Tel. 59 833 20 81
email: pomoc@opsczarne.pl
Niniejsze postępowanie jest o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł prowadzone w formie zapytania ofertowego.
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie jest o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty netto 130.000 zł prowadzone w formie zapytania ofertowego.
OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Klub Senior + w ramach programu Senior + edycja 2023.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
Część 1: Zakup i dostawa sprzętu AGD.
Część 2: Zakup i dostawa wyposażenia kuchni.
Część 3: Zakup i dostawa wyposażenia sali klubowej i szatni.
Część 4: Zakup i dostawa rolet okiennych.
Część 5: Zakup i dostawa wyposażenia łazienek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Dostawa do pomieszczeń wyremontowanego Klubu Senior + w Kijnie: Kijno 10, 77-330 Czarne wraz z ich montażem / ustawieniem (w przypadku rzeczy niemontowalnych) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu zamówienia fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi itp.
6. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – do 31.10.2023 r.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 2.
6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
10. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2.
2) Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać w:
1) Siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, 77-330 Czarne, ul. Leśna 4.
Na kopercie należy umieścić napis: "Oferta na dostawę wyposażenia do budynku Klub Senior + w ramach programu Senior + edycja 2023, część nr ……”. Nie otwierać przed godz. 10:10 dnia 13.10.2023r.”.
lub
2) drogą elektroniczną na adres: pomoc@opsczarne.pl
w terminie do dnia 13.10.2023 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.10.2023 r. o godz. 10:10. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
3. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia danej części, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty itd.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert dla każdej z części przedmiotu zamówienia na podstawie kryterium: Cena – 100%.
Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu Oferta dla każdej z części przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Oferty otrzymają, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów obliczone na podstawie wzoru: „C” = Najniższa oferowana cena oferty/ Cena badanej oferty x 100.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej Zamawiającego: www.ops.czarne.pl
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego dla każdej z części osobno bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania dla każdej z części bez wyboru oferty.
2. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
3. Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem Panią Alinę Stojak tel. 59 833 20 81.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, z siedzibą przy ul. Leśnej 4, 77-330 Czarne.
2. Z Administratorem danych osobowych (zwanym dalej Administratorem) można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej pod adresem mailowym pomoc@opsczarne.pl oraz telefonicznie pod numerem 59 83 32 081.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit. c oraz art.9 ust.2 lit. b RODO jako niezbędne do realizacji zadań określonych w Statucie OPS nadanym uchwałą nr 0007.56.2017 z dnia 16 października 2017r. Rady Miejskiej w Czarnem.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są także na podstawie odrębnych przepisów prawa w celu ustalania prawa do świadczeń, a w poszczególnych przypadkach- na podstawie Pani/Pana zgody, albo w związku z wykonywaniem umowy, której Pani/Pan jest stroną.
5. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych osobowych, z wyjątkiem przypadków prawnie uzasadnionych oraz na podstawie zawartych umów powierzenia danych osobowych, podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informacyjną Administratorowi.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 553 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. nr 14,poz.67).
7. W konsekwencji przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje prawo do:
-żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 15 RODO,
-żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 16 RODO,
-żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 17 RODO,
-żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 18 RODO,
-przenoszenia Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 20 RODO,
-wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na zasadzie określonej w art. 21 RODO.
8. Nadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże konieczne do rozpatrzenia Pani/Pana wniosku o przyznanie świadczenia. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana tych danych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku i przyznania świadczenia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają automatycznemu profilowaniu oraz przetworzeniu.
11. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych są tożsame z danymi kontaktowymi Administratora wskazanymi w pkt.1 Informacji.
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania
2. Formularz ofertowy
3. Projekt umowy
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem
Alina Stojak
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!