Czarne, 29 czerwca 2023 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na zakup „opasek bezpieczeństwa” oraz świadczenia usługi obsługi systemu, polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami wskazanymi przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
W związku z art. 1 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usług.
1. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, ul. Leśna 4, 77-330 Czarne, tel./fax 59 83 32 081.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakup urządzeń do świadczenia usługi „opieki na odległość” przy użyciu tzw. „opasek bezpieczeństwa” wyposażonych w następujące funkcje:
a) przycisk alarmowy SOS,
b) detektor upadku,
c) czujnik zdjęcia opaski,
d) lokalizator GPS,
e) funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami,
f) funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls, saturacja),
g) funkcje umożliwiające monitorowanie czasu realizowanej opieki przez osoby świadczące usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką.
2. Zakup usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami.
a) obsługa systemu, sprawującego całodobową opiekę nad seniorami przez centrum monitoringu,
b) utrzymanie centrum monitoringu w gotowości w okresie trwania umowy, poprzez zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników- dyspozytorów (ratownik medyczny, opiekun medyczny, pielęgniarka) gwarantujących ciągłość świadczenia usługi tj. 24 godziny przez 7 dni w tygodniu,
c) wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zasobami w postaci nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, pozwalających na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy i udzielenie adekwatnej do sytuacji pomocy,
d) stworzenie i skonfigurowanie bazy danych beneficjentów oraz bazy danych osób wskazanych przez nich do kontaktu, w sytuacji kiedy nie jest wymagane wezwanie służb ratunkowych.
3. Realizacja punktu 1 oraz 2 niniejszego zapytania ofertowego winna być zgodna z Programem „Korpus Wsparcia Seniorów” na 2023r.
3. Termin realizacji zamówienia:
Planowany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy lipiec 2023r. do 31 grudnia 2023r.
4. Kryterium wyboru oferty:
1. Cena- 80%
najniższa cena oferowana brutto
spośród nieodrzuconych ofert
Ilość punktów = -------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium
Cena ofertowa brutto badanej oferty
2. Udokumentowane doświadczenie Wykonawcy potwierdzone referencjami (min. 100 opasek od stycznia 2022r.)- 20 %
Ilość opasek Liczba punktów
100-200 10 pkt
200 i więcej 20 pkt
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
5. Niezbędne wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby urządzenia wskazane w punkcie II ppkt. 1, niniejszego zapytania spełniały następujące kryteria:
a) użyteczność dla osób o różnej sprawności,
b) proste i intuicyjne użytkowanie,
c) wyświetlacz odpowiedniej wielkości,
d) wyposażenie urządzeń w kartę SIM oraz baterię wraz z zasilaniem,
e) wbudowany mikrofon i głośnik z automatycznym trybem głośnomówiącym, umożliwiającym kontakt głosowy,
f) sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń.
2. Usługa wskazana w punkcie II ppkt 2, niniejszego zapytania obejmuje:
a) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, w celu utrzymania ciągłości opieki nad seniorami przez centrum monitoringu,
b) pracownicy zatrudnieni, w ramach realizacji usługi obsługi centrum monitoringu, wini posiadać wykształcenie zgodne z programem „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023 tj. Posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu: ratownika medycznego, opiekuna medycznego czy pielęgniarki,
c) zapewnienie zaplecza technicznego w postaci sprzętu i urządzeń telekomunikacyjnych, pochodzących z legalnego źródła, na którym będzie oparte funkcjonowanie centrum monitoringu,
d) systemy teleinformatyczne użytkowane przez wykonawcę, powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Informacje dodatkowe:
a) niniejsze zapytanie nie obliguje Zamawiającego do zawarcia umowy;
b) otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego;
c) po wybraniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający skontaktuje się wyłącznie z wybranym oferentem.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY” (Załącznik nr 1). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „zakup „opasek bezpieczeństwa” oraz świadczenia usługi obsługi systemu, polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami”. Do formularza oferty należy dołączyć oświadczenia, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do niniejszego zapytania.
8. Ofertę złożyć można
Osobiście u zamawiającego pok. nr 8, pocztą: ul. Leśna 4, 77 330 Czarne, pocztą elektroniczną na adres: pomoc@opsczarne.pl lub faksem: 59 83 32 081.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, ul. Leśna 4, 77-330 Czarne, pok. nr 8, do dnia 5 lipca 2023r., do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby OPS w Czarnem).
Kierownik OPS Czarne
Alina Stojak
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
DO ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT
na zakup „opasek bezpieczeństwa” oraz świadczenia usługi obsługi systemu, polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami wskazanymi przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
Nazwa i adres Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
Dane kontaktowe Wykonawcy (tel., fax., e-mail):
…………………………………………………………………………………………………………...
NIP/PESEL: ……………………………………………………. REGON: ……………………………
Oferuję, wykonanie zamówienia w kwocie brutto: …...………………………………………………zł.
(słownie: ………………………………………………………………………………………………).
Wartość zamówienia w wysokości netto: ……………………………………………………..………zł.
Wartość podatku VAT ……………………………………………………………………..…….……zł.
Termin realizacji zamówienia …………………………………………………………………………
W skład zamówienia wchodzi:
1. Zakup urządzeń do świadczenia usługi „opieki na odległość” przy użyciu tzw. „opasek bezpieczeństwa” w kwocie brutto …………………………………………………………………………………………….zł.
2. Zakup usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami w kwocie brutto ……………………………………………………………………………………………zł.
Oświadczam, iż akceptuję ramowe warunki realizacji umowy określone w zapytaniu ofertowym.
Oświadczam, że zapoznałem/am się z opisem zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
Zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Do oferty załączam:
1. ……………………………………….
2. ……………………………………….
3. ……………………………………….
4. ……………………………………….
………………………………………………………………
(miejscowość, data, podpis Wykonawcy)
..................................., dn. ..............................
Załącznik nr 2
Oświadczenie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem, z siedzibą przy ul. Leśnej 4, 77-330 Czarne.
2. Z Administratorem danych osobowych (zwanym dalej Administratorem) można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej pod adresem mailowym pomoc@opsczarne.pl oraz telefonicznie pod numerem 59 83 32 081.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit. c oraz art.9 ust.2 lit. b RODO jako niezbędne do realizacji zadań określonych w Statucie OPS nadanym uchwałą nr 0007.56.2017 z dnia 16 października 2017r. Rady Miejskiej w Czarnem.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są także na podstawie odrębnych przepisów prawa w celu ustalania prawa do świadczeń, a w poszczególnych przypadkach- na podstawie Pani/Pana zgody, albo w związku z wykonywaniem umowy, której Pani/Pan jest stroną.
5. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych osobowych, z wyjątkiem przypadków prawnie uzasadnionych oraz na podstawie zawartych umów powierzenia danych osobowych, podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informacyjną Administratorowi.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 553 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. nr 14,poz.67).
7. W konsekwencji przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przysługuje prawo do:
-żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 15 RODO,
-żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 16 RODO,
-żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 17 RODO,
-żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 18 RODO,
-przenoszenia Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 20 RODO,
-wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na zasadzie określonej w art. 21 RODO.
8. Nadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże konieczne do rozpatrzenia Pani/Pana wniosku o przyznanie świadczenia. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana tych danych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku i przyznania świadczenia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają automatycznemu profilowaniu oraz przetworzeniu.
11. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych są tożsame z danymi kontaktowymi Administratora wskazanymi w pkt.1 Informacji.
………………………………….
(data i czytelny podpis)