Ogłoszenie o konkursie na stanowisko opiekun w Klubie Senior +

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnem
ogłasza konkurs na stanowisko:
OPIEKUN
W KLUBIE SENIOR + W NADZIEJEWIE
Forma zatrudnienia: umowa o pracę –1/2 etatu
Przewidywany termin zatrudnienia: od maja 2021r. do grudnia 2021r.
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) korzystanie z pełni praw publicznych
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) wykształcenie minimum podstawowe, kwalifikacje: - kursy szkolenia w zawodzie opiekun, doświadczenie w zawodzie opiekuna,
g) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną, w szczególności dotyczących usług opiekuńczych,
h) wysoka kultura osobista,
i) umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność skutecznego komunikowania się,
b) umiejętność organizowania pracy w Klubie Senior +,
c) umiejętność i doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi.
d) znajomość metod pracy z osobami starszymi,
e) umiejętność organizacji pracy,
f) samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
g) odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
i) odporność na stres,
j) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia,
b) komunikatywność,
c) odpowiedzialność,
d) kreatywność,
e) obowiązkowość,
f) rzetelność,
g) zaangażowanie i odporność na stres,
h) uczciwość.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- pomoc w czynnościach higieniczno-pielęgnacyjnych,
- czynności aktywizujące społecznie,
- pomoc w przygotowywaniu posiłków,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi pozostałymi pracownikami OPS w Czarnem oraz innymi instytucjami w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych lub wymagających objęcia poszczególnymi rodzajami usług opiekuńczych,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji m.in. dzienniki obecności, dzienniki zajęć,
- aktywizacja i integracja uczestników Klubu "Senior+", prowadzenie zajęć tematycznych z uczestnikami klubu,
- organizacja i uczestnictwo w wyjazdach i imprezach klubu,
- pobudzanie aktywności uczestników klubu, wzmacnianie poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
-propagowanie zdrowego stylu życia,
- pomoc w organizacji spotkań integracyjnych międzypokoleniowych,
- dbałość o pomieszczenia i wyposażenie klubu, w tym utrzymanie czystości,
- dbanie o zabezpieczenie mienia,
- inne zadania zlecone przez Kierownika.
5. Wymagane dokumenty:
a) CV,
! CV należy opatrzyć klauzulą:
“Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016r. oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych Dz. U. 2018 poz.1000)
b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
c) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
d) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
e) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
h) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje
Kopie dokumentów potwierdzone za zgodność kserokopii z oryginałem przez kandydata.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do
przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.
Dokumenty należy własnoręcznie podpisać !!!!!!!!
6. Postępowanie dotyczące konkursu:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem, przy ul. Leśna 4 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
7. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem " Konkurs opiekun – Senior +” należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem (sekretariat) lub pocztą na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Leśna 4
77-330 Czarne
lub na e-mail
w terminie od 28.05.2021 do 05.05.2021 r. do godz. 10:00
(liczy się data wpływu oferty do Ośrodka)
! Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wynikach konkursu umieszczona będzie na tablicy informacyjnej OPS Czarne i na stronie internetowej Ośrodka: www.ops.czarne.pl, oraz UMiG Czarne.
Regulamin konkursu jest dostępny do wglądu w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem, ul. Leśna 4 w pokoju nr 8.
Klauzula informacyjna
Ochrona danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem ul. Leśna 4, 77-330 Czarne;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy i ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisku pracy (art.6 ust. 1 lit. b i c, art. 9 ust. 2 lit b RODO), natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (art. 6 ust 1 lit. a RODO);
- W przypadku wygrania konkursu, dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnem przez okres co najmniej 3 miesięcy;
a) Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
b) W przypadku wygrania konkursu, dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej;
c) Dokumenty aplikacyjne spełniające wymogi formalne w ogłoszeniu o konkursie będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Pozostałe dokumenty aplikacyjne – w przypadku, gdy Pani/Pan nie zgłosi się po ich odbiór, zostaną komisyjne zniszczone po upływie miesiąca od daty zakończenia konkursu;
- W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana naruszałoby przepisy RODO;
- Podanie danych osobowych wynikających bezpośrednio z przepisów praw jest niezbędne, zaniechanie ich podania skutkuje niemożnością udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych niewynikających z przepisów jest dobrowolne.
Zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną
Czarne, dnia …………………………………..
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czarnem
Alina Stojak


Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!